20 narzędzia marketingowe: każdy mały właściciel firmy powinien spróbować

Informacje

Używamy wielu narzędzi w Bplans, aby pomóc nam w naszym marketingu.

Dużo czasu spędzamy na wypróbowywaniu nowych narzędzi i usług marketingowych, próbując znaleźć odpowiednie narzędzia dla naszego zespołu.

Muszę przyznać, że jesteśmy trochę skromni. Dbamy o to, jakich narzędzi marketingowych używamy i upewniamy się, że każde narzędzie służy prawdziwemu celowi za uczciwą cenę.

Oto lista narzędzi marketingowych, których faktycznie używamy i które zalecamy. Mieliśmy praktyczne doświadczenie z każdym z tych narzędzi i chętnie polecamy je innym przedsiębiorcom.

Jeśli jest coś, co według Ciebie powinniśmy wypróbować, daj nam znać w komentarzach.
E-mail marketing i automatyzacja marketingu

icon-mailchimp-mobileMailChimp: Nigdy nie waham się polecać MailChimp każdemu, kto chce wysyłać biuletyny e-mailowe. Interfejs jest świetny, a gotowe szablony wyglądają profesjonalnie i możesz zacząć za darmo.

W miarę rozwoju MailChimp ma bardziej zaawansowane funkcje, które pomagają zautomatyzować marketing, bez złożoności innych podobnych systemów. Ceny są uczciwe, a pomoc techniczna za pośrednictwem poczty e-mail jest znakomita.

CdxLMoHHHubSpot: Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanej automatyzacji marketingu (i masz znacznie większy budżet), warto przyjrzeć się rozwiązaniu HubSpot. HubSpot robi znacznie więcej niż tylko marketing e-mailowy, ale nie musisz używać wszystkich funkcji, aby uzyskać prawdziwą wartość z systemu.

HubSpot może pomóc Ci w tworzeniu stron docelowych, blogowaniu i e-mail marketingu. Ma znakomity CRM zapakowany również w cały system.
Zobacz także: 85 najlepszych narzędzi biznesowych dla startupów
Ruch i zaangażowanie

B2MmrgliSumoMe: Trudno jest kategoryzować SumoMe, ponieważ oferują tak wiele. W swej istocie SumoMe ma świetny zestaw narzędzi i opcji ułatwiających zbieranie adresów e-mail od odwiedzających Twoją stronę. Ale poza gromadzeniem e-maili, SumoMe może pomóc ci zrozumieć, w jaki sposób ludzie używają twoich stron internetowych z mapami ciepła i pomiarami zaangażowania treści.

Możesz także użyć ich narzędzi do dodawania udostępniania społecznościowego do swoich stron. Dodatkowo, wszystko to zaczyna się za darmo i kosztuje $ 100 / miesiąc. Inne usługi pobierają tysiące za miesiąc za zaledwie ułamek funkcji oferowanych przez SumoMe.
SEO

photoGoogle Planowanie słów kluczowych: trudno nie wspomnieć o bezpłatnym narzędziu, które jest częścią zestawu narzędzi Google Adwords. Chociaż Planowanie słów kluczowych ma na celu pomóc Ci w tworzeniu płatnych kampanii reklamowych, jest nieocenionym narzędziem marketingowym, które pomoże Ci określić natężenie ruchu dla różnych wyszukiwanych haseł.

Jeśli próbujesz dowiedzieć się, jakie wyszukiwane hasła należy kierować i jak Twoi odbiorcy szukają rzeczy, jest to miejsce, od którego należy zacząć.

Fresh Web Explorer: Jeśli chcesz śledzić sposób, w jaki twoja firma i twoi konkurenci są wymieniani online, zacznij od Fresh Web Explorer MOZ. Jest to świetny sposób, aby sprawdzić, gdzie Twoja firma uzyskuje nowe linki przychodzące. Możesz także śledzić swoich konkurentów i dowiedzieć się, skąd pochodzą ich linki.

Poza SEO, Fresh Web Explorer to po prostu świetne narzędzie badawcze dla każdego marketera cyfrowego. Naprawdę podoba nam się to lepiej niż Google Alerts, ponieważ mówi więcej o witrynach, które wspominają i łączą się z Tobą.

MOZ: MOZ jest naszym narzędziem wyboru do zarządzania naszym marketingiem w wyszukiwarkach – szczególnie SEO. Od forum tylko dla członków po same narzędzia, zestaw narzędzi MOZ to doskonały wybór zarówno dla początkujących, jak i ekspertów.
Optymalizacja współczynnika konwersji i strony docelowe

Unbounce-Icon-256X256UnBounce: Jeśli chcesz tworzyć strony docelowe bez konieczności pracy z projektantem stron internetowych lub inżynierami, zacznij od UnBounce. Mają doskonałą bibliotekę szablonów, którą można dostosować do swoich potrzeb.

Oprócz szablonów UnBounce pomoże Ci A / B przetestować różne projekty i kopię marketingową, dzięki czemu możesz precyzyjnie dostroić swoje strony docelowe i zoptymalizować współczynniki konwersji.

imgresVisual Optymalizator witryny: jeśli potrzebujesz niedrogich, ale w pełni wyposażonych narzędzi do testowania A / B, zacznij od Optycznego Optymalizatora witryny. Poprzednim wyborem był Optimizely, ale stały się one zbyt drogie dla małych i średnich firm.

Dostaniesz całą niezbędną funkcjonalność bez wysokiej ceny dzięki Optymalizatorowi witryny internetowej.

convertConvert: Naszym drugim wyborem do testów A / B jest Konwertuj. Oferują wiele funkcji, a także agencje wsparcia, które świadczą usługi testowania A / B swoim klientom.

Istnieje również plan „samoobsługi” dla małych stron internetowych, jeśli chcesz po prostu zanurzyć się w wodzie testowej bez wydawania pieniędzy.
Zobacz także: 22 najlepsze blogi, które pomogą rozwinąć Twój biznes (którego możesz nie czytać)
Media społecznościowe

imgresBuffer: Zaplanuj i zarządzaj całą pocztą społeczną z jednego miejsca dzięki Buforowi. Ułatwiają one udostępnianie treści na wszystkich platformach społecznościowych przy niewielkim wysiłku.

Możesz również podzielić się społeczną odpowiedzialnością za publikację ze swoim zespołem, jeśli masz wiele osób pomagających zarządzać swoimi profilami społecznościowymi.

imgres-1CoSchedule: Jeśli masz blog WordPress i chcesz bezproblemowo planować media społecznościowe bezpośrednio w WordPressie, sprawdź CoSchedule. Mają też kilka narzędzi kalendarza wydawniczego, które warto obejrzeć.

imgres-2Hootsuite: Hootsuite to nasze narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych. Możesz śledzić swoje wzmianki w mediach społecznościowych, a także zarządzać swoimi odpowiedziami, wszystko z jednej platformy.

Z pewnością zachodzi tu nakładanie się bufora i CoSchedule, ale może to być idealne narzędzie do słuchania w mediach społecznościowych.
Projekt i wizualizacje

imgres-3Canva: Canva to narzędzie do projektowania online, które pomaga budować obrazy dla mediów społecznościowych, prezentacji, plakatów i innych. Proste wskazówki, doskonałe narzędzia i edukacja w zakresie projektowania sprawiają, że jest to łatwa rekomendacja – szczególnie dla osób nie będących projektantami.

imgres-4Pablo: Jeśli potrzebujesz tylko świetnego narzędzia do tworzenia obrazów do postów w mediach społecznościowych, dobrze przyjrzyj się Pablo z zespołu Buffer. Bufor wie, że jest społeczny, więc Pablo jest specjalnie zaprojektowany, aby tworzyć interesujące posty społecznościowe.

imgres-5Piktochart: Jeśli chcesz przedstawić dane wizualnie lub zbudować infografikę, spójrz na Piktochart. Nie musisz zatrudnić projektanta do doskonałych efektów wizualnych; wszystko, co musisz przynieść, to twoje dane i historia, którą chcesz opowiedzieć.

Stickermule: Wszyscy uwielbiają naklejki. Nasz ulubiony dostawca naklejek to StickerMule. Ich jakość jest doskonała, a czas rotacji jest szybki. Użyj Stickermule, a zobaczysz swoje naklejki w całym mieście.
Zobacz także: 15 najlepszych podcastów biznesowych dla startupów (i nasz podcast zbyt …)
Content marketing

haro_logoHARO: Jeśli piszesz treści na swoim blogu i potrzebujesz fachowych cytatów, lub chcesz, aby Twoja firma była pozycjonowana jako ekspert i uzyskała jakiś darmowy PR, sprawdź HARO. Ta usługa pomaga połączyć reporterów z ekspertami zajmującymi się tematyką.

Działaj jako reporter, gdy piszesz na własny blog lub korzystasz z usługi jako ekspert, aby mieć nadzieję, że uzyskasz bezpłatną prasę.

Headline Analyzer: To naprawdę wszystko o „haku” podczas pisania online, a wielkie nagłówki są kluczem do sukcesu. Bezpłatne narzędzie do analizy nagłówków CoSchedule pomaga eksperymentować z nagłówkami, więc znajdziesz coś, co przyciągnie uwagę czytelników.

Survey Monkey: Najlepszym content marketingiem jest zaspokajanie potrzeb odbiorców. Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, czego oczekują widzowie, jest po prostu ich zapytać. SurveyMonkey oferuje świetny zestaw narzędzi do ankiet, łatwy w obsłudze i zarządzaniu. Używamy SurveyMonkey od lat i zawsze byliśmy szczęśliwi.

evernote_code_academy_300pxEvernote: Robienie notatek i spisywanie pomysłów jest częścią prawie każdej godziny dnia marketingu treści, a Evernote to moja ulubiona aplikacja do robienia notatek. Łatwo jest kategoryzować notatki, a funkcje wyszukiwania są doskonałe.

Evernote działa na każdym urządzeniu, które posiadasz, dzięki czemu nigdy nie będziesz bez notebooka. Wykonuje nawet doskonałą robotę, robiąc zdjęcia starych papierowych notatek, jeśli lubisz to robić w starym stylu.

imgres-1Trello: Możesz naprawdę uczynić Trello dowolnie wybranym: menedżerem projektu, listą zadań, tablicą kanban i wieloma innymi. Używamy Trello do naszego kalendarza redakcyjnego i działa to bardzo dobrze. Jest to proste i elastyczne narzędzie, które będzie działać w twoim procesie, niezależnie od tego, jaki jest twój proces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.