Strategie zwiększania przychodów z działalności budowlanej

W branży budowlanej istnieje wiele sposobów na zwiększenie marży zysku, nawet gdy jesteś nowy w branży.

Jeśli więc jesteś zainteresowany maksymalizacją zysków i uzyskaniem odpowiedniej liczby opłacalnych miejsc pracy, siedem wskazówek w tym przewodniku po zyskach budowlanych powinno dać ci wgląd w to, co możesz zrobić, aby prowadzić wysoce zyskowną działalność budowlaną.
Zobacz także: Jak założyć firmę budowlaną
1. Ustal cele zysku, na które należy dążyć

Podczas pierwszego konfigurowania sklepu kuszące jest stwierdzenie, że jedynym celem biznesowym jest „więcej niż przed rokiem” lub „jak najwięcej”.

Ale to nie są cele. Są to tylko mgliste wskazówki, które mogą zaszkodzić nie tylko rentowności twojego biznesu, ale także jego opłacalności.

George Hedley, CSP z siedzibą w Kalifornii, jest znany jako „The Business Builder” i pracował w branży budowlanej od 1977 roku. Jednym z głównych problemów, jakie znalazł u właścicieli firm budowlanych? Brak zapisanych celów zysku lub celów dla innych ważnych liczb.
Ustawianie realistycznych celów

Aby Twój biznes był na dobrej drodze do tego, gdzie chcesz, aby był pierwszym rokiem, przyszłym rokiem i dziesięcioma latami, ustaw realistycznie zapisane cele dla:

Koszty ogólne, zgodnie z zaleceniami Hedley, powinny być ustalone na poziomie co najmniej 20 procent rocznej stopy zwrotu na kosztach stałych, od szacowania i marketingu, po księgowość i materiały biurowe.
Koszty pracy (i nie, to nie to samo, co narzut). Koszty pracy są specyficzne dla każdej pracy, nad którą pracuje twoja firma, od pracy i sprzętu, przez zarządzanie projektem i robotem.
Cele sprzedażowe, w oparciu o marże zysku Twojej firmy i cele dotyczące zysku brutto i zysku netto.

Cele zysku, oparte na rozwoju firmy, a także płaceniu właścicielom, kierownictwu i personelowi. Twoje podstawowe cele są proste: zawsze zarabiaj co najmniej trochę zysku i mierz od 15 do 20 procent zysku brutto.
2. Korzystaj z dobrych lat, aby buforować chude lata

Poręczną zasadą jest oczekiwanie trzech chudych lat na każde siedem dobrych lat. To nie jest formuła (jak wiemy z pogorszenia koniunktury gospodarczej w 2009 r.), Ale może być wskaźnikiem budżetowania i prognoz finansowych.

Użyj go również jako przypomnienia o kontynuowaniu buforowania przepływów pieniężnych, więc masz płynne fundusze ukryte w czasach, kiedy biznes jest nieczynny lub kredyt jest skąpy.

Tutaj zwracamy się do doświadczonego źródła: od 1981 r. Denise St. Clair pełni funkcję wiceprezesa firmy Jack St. Clair Inc., zarządzającej finansami dla wykonawcy usług w Virginii. Jeśli Twoja firma znajduje się w dobrej formie, zaleca ulepszenie fundacji finansowej firmy – szczególnie wtedy, gdy, tak jak w wielu firmach, możesz mieć aktywa finansowane z kredytu.

„Lubię otrzymywać pieniądze” – mówi St. Clair. „Nigdy nie spóźniaj się z płatnościami i spłacaj pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jeśli wszystko idzie dobrze i masz na kredytach, takich jak maszyny, zacznij opłacać cokolwiek możesz. Zacznij od najmniejszego salda, spłać i idź w górę. ”

St. Clair zaleca także zatrzymanie jakiegoś płynnego kapitału. „Jeśli rzeczy są wypłacane, weź 10 procent i po prostu je schowaj, gdy czasy są mniejsze”.

3. Dołącz do stowarzyszeń branżowych i uczestniczyć w wydarzeniach

Częścią zdobycia biznesu jest nawiązywanie połączeń.

Ze wszystkimi firmami i branżami zaangażowanymi w projekty o dowolnej wielkości i skali żadna firma budowlana nie jest wyspą.

Rozpoczynając działalność budowlaną, przyłącz się do lokalnych, regionalnych i krajowych stowarzyszeń branżowych, a także do izby handlowej regionu i uczestnicz w ich wydarzeniach.

Jeśli na przykład jesteś podwykonawcą, to klient końcowy jest generalnym wykonawcą. To jest to, na kogo będziesz sprzedawać i nawiązywać kontakty, aby generalny wykonawca znał cię i zaufał ci. Członkostwo w handlu daje Ci wbudowany sposób łączenia się z innymi firmami, dla których możesz składać oferty pracy, więc pamiętaj, by zaakceptować zaproszenia na te wydarzenia.

Członkostwo pomaga również na bieżąco informować o zmianach w przepisach, bieżących problemach lub zmianach w sprzęcie i praktykach. Wiedząc o najnowszych wiadomościach i wyzwaniach wpływających na branżę, masz większe szanse na podejmowanie świadomych decyzji, które pomogą Ci zarządzać kosztami, zmniejszyć ryzyko obrażeń i odpowiedzialności i zapewnić, że załogi mają odpowiedni sprzęt i umiejętności. Wszystkie te rzeczy mogą pomóc ci w bardziej produktywnym i zyskownym spełnianiu zadań.
Zobacz także: Czy wiesz, jak zmierzyć się ze swoimi obawami i wyjść do sieci?
4. Znajdź opłacalne nisze, na których należy się skoncentrować

Niezależnie od branży, w której działa Twoja firma budowlana, miej oko na opłacalne nisze, w których możesz poświęcić więcej zasobów i zarobić więcej pieniędzy.

Cała twoja firma nie musi koncentrować się na jednym przedmiocie (choć zależy to od niszowych możliwości), ale możesz mieć dedykowane zespoły lub określony procent biznesu, który chcesz poświęcić konkretnemu obszarowi.
Przykładami nisz mogą być:

Firma budowlana specjalizująca się w budowaniu dodatków
Remodeler, który specjalizuje się w kuchniach, całym domu lub budynkach przejętych przez banki
Okresowe odbudowy starszych budynków
Firma elektryczna specjalizująca się w projektach komercyjnych dla konkretnej branży
Hydraulik, który specjalizuje się w określonych rodzajach ponownego instalowania

To tylko kilka pomysłów na myślenie. Spotkaj się ze swoim kierownictwem i innymi zespołami, sprawdź rekordy pracy i zapoznaj się z trendami i prognozami dla swojej branży i obszaru. Jakie są możliwości, które mogą stać się wysokodochodowymi miejscami pracy dla Twojej firmy budowlanej?
Zobacz także: Co to jest marketing docelowy?
5. Minimalizuj odpady

Nie jest tajemnicą, że miejsca pracy tworzą odpady. Ale czy myślałeś o tym, ile odpadów trafiających na wysypisko może być oszczędności idących na marżę?

State of Nebraska stara się zachęcać firmy budowlane do zmniejszenia marnotrawstwa nie tylko w celu ochrony środowiska, ale także jako sposób na ograniczenie strat. Tylko drewno i wyroby z drewna mogą stanowić do 35 procent odpadów budowlanych. Jeśli twoja firma kupiła te materiały, to 35 procent wciąż pochodzi z twojej kieszeni.

Firmy, które tworzą programy minimalizujące marnotrawstwo budowlane, mogą uzyskać oszczędności w miejscu pracy, które przynoszą lepsze wyniki finansowe. Oto parę sugestii:

Optymalizuj projekty, aby zmaksymalizować wykorzystanie zakupionych materiałów w dostarczonych wymiarach
Przechowuj materiały, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia i kradzieży
O ile to możliwe, mieć dostawy dostarczane za pośrednictwem kontenerów zwrotnych; nie będziesz musiał płacić za ich pozbycie się, a dostawca może odebrać puste pojemniki do ponownego użycia po następnym zrzuceniu
Negocjuj wykupy niewykorzystanych materiałów od dostawców
Przekaż resztki materiałów (w stanie nadającym się do użytku) organizacjom takim jak Habitat for Humanity (darowizny mogą również podlegać odliczeniu od podatku, więc przedyskutuj tę opcję z pracownikiem podatkowym twojej firmy)
Zachowaj resztki do tworzenia kopii zapasowych lub poprawek
Zamów tylko to, czego potrzebujesz i staraj się unikać materiałów z nadmiernym opakowaniem
Skontaktuj się z urzędnikami stanowymi lub lokalnymi, aby uzyskać programy lub zachęty do redukcji, ponownego wykorzystania lub recyklingu odpadów

6. Miej całodobowy serwis marketingowy, sprzedaż i obsługę klienta – witrynę Twojej firmy

Działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Może obsługiwać marketing, sprzedaż i obsługę klienta. Szaleństwem jest to, że wielu z twoich konkurentów może w ogóle nie używać tego modelu. Co to może być?

Twoja strona internetowa firmy budowlanej.

Podczas gdy budownictwo może być przede wszystkim szeptane i skierowane do branży, w dzisiejszym świecie online strona internetowa jest niezbędnym narzędziem do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Ale wiele firm nie ma obecności online.

Twoja witryna może być wizytówką Twojej firmy, broszurą i punktem kontaktowym dla nowych firm, potencjalnych klientów i powracających klientów. Co ważniejsze, jeśli konkurenci nie są online, a Ty jesteś, zwiększasz swoją widoczność i szanse na zdobycie większej liczby miejsc pracy.
Upewnij się, że Twoja firma ma co najmniej podstawową witrynę ze stronami, które obejmują:

Firma bio, w tym historia, obszar usług, członkostwo, nagrody i wyróżnienia oraz krótkie profile kluczowych pracowników (takich jak właściciele i zarząd)
Świadczone usługi i specjalności
Dane kontaktowe, w szczególności dotyczące ofert i szacunków
Opinie poprzednich klientów i przykłady wcześniejszych prac (ze zdjęciami i filmami)
Oferty pracy i kariery
FAQ

Zobacz także: Wszechstronny przewodnik po tworzeniu witryny biznesowej
7. Zmniejsz przestoje sprzętu dzięki konsekwentnej konserwacji

Czy konserwacja kosztuje pieniądze i czas? Tak. Czy kosztuje tyle samo, co zepsuta maszyna, która powinna działać w witrynie? Nie.

Niezależnie od wielkości i zakresu twojej floty, używasz sprzętu. Nawet jeśli chodzi tylko o ciężarówkę, jest to niezbędne do codziennej pracy. Aby zmaksymalizować zyski, chcesz zminimalizować awarie i kosztowne naprawy.

Najlepszy sposób to zrobić? Regularna konserwacja.

Wiesz, gdzie jest twój sprzęt, co on robi i jakie daty były w pracy
Śledź dane pojazdu, gdy urządzenie pracuje, pracuje, pracuje na biegu jałowym lub wyłącza się (wiele elementów nowoczesnego sprzętu ma wbudowane czujniki i umożliwia śledzenie w celu gromadzenia danych)
Postępuj zgodnie z zaleceniami dostawcy i producenta dotyczącymi harmonogramów konserwacji
Śledź notatki operatora i informacje zwrotne, dzięki czemu możesz być bardziej świadomy stanu sprzętu i potencjalnych problemów
Poświęć zasoby, aby utrzymać sprzęt w regularnych odstępach czasu i między zadaniami

Im lepsze twoje ujęcie twojego sprzętu, tym lepiej zajmie się on biznesem – a to pomoże zadbać o zyski.
Gotowy, aby zmienić zysk?

Nie jest to w żadnym wypadku wyłączna lista sposobów na zwiększenie zysków dla firmy budowlanej, ale przestrzeganie tych wskazówek zapewni dobry start.

Potrzebujesz więcej porad na temat zakładania firmy budowlanej lub przygotowania planu biznesowego? Daj nam znać!

Możesz również polubić

Dodaj komentarz