8 niezbędnych zasobów, jeśli jesteś w branży budowlanej

Informacje

Przemysł budowlany jest potworem. To prawda, że ​​rywalizujesz z wieloma innymi ludźmi, ale zamierzasz także działać w jednym z najbardziej pożądanych branż, a także w branży przyszłości.

Aby dać sobie przewagę, należy być na bieżąco z najnowszymi trendami i nowościami. Dołącz do stowarzyszeń, uczestnicz w forach i sieci. Poniżej znajdziesz najlepsze zasoby, które pomogą Ci zacząć.

Czy przegapiliśmy twój ulubiony zasób? Daj nam znać!
Powiązania i informacje niezbędne do poznania

Administracja bezpieczeństwa i higieny pracy dla budownictwa

Zasoby te utrzymywane przez Departament Pracy Stanów Zjednoczonych są przeznaczone zarówno dla pracowników, jak i pracodawców z branży budowlanej. Zapewnia doradztwo w zakresie bezpieczeństwa podczas budowy, szkolenia i korzystania z materiałów pomocniczych, i wiele więcej.

Być może nie jest to najbardziej ekscytujące źródło do zbadania, ale jeśli chcesz mieć pewność, że robisz wszystko poprawnie, jest to niezbędne!

Associated General Contractors of America

Jeśli szukasz witryny, która Cię reprezentuje, AGC jest wiodącym stowarzyszeniem dla branży budowlanej z ponad 26 000 reprezentowanych firm (w tym wiodących generalnych wykonawców i firm specjalizujących się w kontraktach).

Istnieją również tysiące usługodawców i dostawców związanych z witryną, więc jeśli potrzebujesz miejsca na rozpoczęcie sieci i badań, to właśnie to. Możesz dowiedzieć się więcej o zostaniu członkiem tutaj.
Zobacz także: Czy wiesz, jak zmierzyć się ze swoimi obawami i wyjść do sieci?
Czasopisma i blogi

Projekt budowlany + budownictwo

Jeśli szukasz wiadomości od dosłownie wszystkich w branży budowlanej – zarówno inżynierów, jak i brygadzistów – nie pomijaj tego zasobu. I niezależnie od tego, jak chcesz wykorzystywać informacje, jest dla ciebie filtr.

Sortuj według sektora budowlanego, zespołu budowlanego, a nawet bloga (tak, mają też wiele blogów na swojej stronie). Możesz nawet zapisać się do magazynu, jeśli wolisz wersję papierową. Mówiąc najprościej, jest to jeden epicki zasób, na który chcesz poświęcić trochę czasu.

Magazyn Builder

Jeśli wiesz, że zamierzasz wejść do budownictwa mieszkaniowego, Builder to magazyn dla ciebie. To więcej niż blog (i czasopismo), ta strona przechowuje również lokalne dane mieszkaniowe, bibliotekę doskonałych wywiadów wideo i katalog firm (do których możesz również chcieć się dostać).

Przeczytaj bloga lub zapisz się do magazynu tutaj.

Kontrakt

Jeśli twoja konstrukcja ma skłonność do estetyki, sprawdź kontrakt. Ta publikacja kładzie nacisk na komercyjne projektowanie wnętrz i architekturę, pod kątem, którego nie uwzględniają inne strony. Kiedy weźmiesz pod uwagę moc, jaką dobry projekt musi przekształcić w budynki, nie ma sensu podnosić twojej wiedzy o ładniejszej stronie rzeczy.

Tutaj znajdziesz artykuły na temat wybitnych miejsc pracy, informacji i pokrycia komercyjnych produktów wnętrz i trendów rozwoju produktów, a także szczegółowe historie od osób w tym zakresie.

Pracownik budowlany

Może to być internetowy magazyn online prowadzony przez Brytyjczyków, ale jest nim ludzie, o których się bawią. Rozpoczęty przez dwóch byłych dziennikarzy, jest to strona do przeczytania, jeśli szukasz wysokiej jakości treści i reportaży.

Jeśli chcesz uzyskać wgląd w międzynarodowe trendy i postępy, być może uda Ci się wnieść coś, co pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję i grę.
Zobacz także: 22 najlepsze blogi, które pomogą rozwinąć Twój biznes (którego możesz nie czytać)
Inne użyteczne strony

Miejsce pracy

Dla każdego, kto szuka porady lub chce się skupić na tym, jak budować markę i sprzedawać firmę budowlaną, miejsce pracy jest odpowiednie.

A ponieważ jest prowadzona przez firmę Procore, produkującą oprogramowanie do zarządzania budową, otrzymasz także świetne rady dotyczące technologii marketingowej, aplikacji i oprogramowania, ponieważ odnoszą się one do branży.

Strona Continuing Education firmy Procore

Jeśli chodzi o kontynuację (lub rozpoczęcie) edukacji budowlanej, Procore zapewnia kompleksową i profesjonalną bibliotekę kursów i prezentacji.

Tutaj znajdziesz treści nauczane przez liderów branży budowlanej, a nauczysz się we własnym tempie. Najlepszy ze wszystkich? Ta ogromna biblioteka kursów jest darmowa!
Gotowy do podjęcia rzeczy na wyższy poziom?

Jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć przychody z działalności budowlanej, sprawdź strategie, aby zwiększyć przychody z działalności budowlanej.

Jeśli jednak chcesz rozpocząć działalność budowlaną, ale nie podjąłeś jeszcze pierwszych kroków, przeczytaj nasz poradnik Jak założyć firmę budowlaną. Jeśli chcesz uzyskać finansowanie swojej firmy, napisz plan biznesowy, dlatego warto przejrzeć naszą bibliotekę darmowych biznesplanów dotyczących przykładowych projektów budowlanych.

1. Ustal cele zysku, na które należy dążyć

Podczas pierwszego konfigurowania sklepu kuszące jest stwierdzenie, że jedynym celem biznesowym jest „więcej niż przed rokiem” lub „jak najwięcej”.

Ale to nie są cele. Są to tylko mgliste wskazówki, które mogą zaszkodzić nie tylko rentowności twojego biznesu, ale także jego opłacalności.

George Hedley, CSP z siedzibą w Kalifornii, jest znany jako „The Business Builder” i pracował w branży budowlanej od 1977 roku. Jednym z głównych problemów, jakie znalazł u właścicieli firm budowlanych? Brak zapisanych celów zysku lub celów dla innych ważnych liczb.
Ustawianie realistycznych celów

Aby Twój biznes był na dobrej drodze do tego, gdzie chcesz, aby był pierwszym rokiem, przyszłym rokiem i dziesięcioma latami, ustaw realistycznie zapisane cele dla:

Koszty ogólne, zgodnie z zaleceniami Hedley, powinny być ustalone na poziomie co najmniej 20 procent rocznej stopy zwrotu na kosztach stałych, od szacowania i marketingu, po księgowość i materiały biurowe.
Koszty pracy (i nie, to nie to samo, co narzut). Koszty pracy są specyficzne dla każdej pracy, nad którą pracuje twoja firma, od pracy i sprzętu, przez zarządzanie projektem i robotem.
Cele sprzedażowe, w oparciu o marże zysku Twojej firmy i cele dotyczące zysku brutto i zysku netto.

Cele zysku, oparte na rozwoju firmy, a także płaceniu właścicielom, kierownictwu i personelowi. Twoje podstawowe cele są proste: zawsze zarabiaj co najmniej trochę zysku i mierz od 15 do 20 procent zysku brutto.
2. Korzystaj z dobrych lat, aby buforować chude lata

Poręczną zasadą jest oczekiwanie trzech chudych lat na każde siedem dobrych lat. To nie jest formuła (jak wiemy z pogorszenia koniunktury gospodarczej w 2009 r.), Ale może być wskaźnikiem budżetowania i prognoz finansowych.

Użyj go również jako przypomnienia o kontynuowaniu buforowania przepływów pieniężnych, więc masz płynne fundusze ukryte w czasach, kiedy biznes jest nieczynny lub kredyt jest skąpy.

Tutaj zwracamy się do doświadczonego źródła: od 1981 r. Denise St. Clair pełni funkcję wiceprezesa firmy Jack St. Clair Inc., zarządzającej finansami dla wykonawcy usług w Virginii. Jeśli Twoja firma znajduje się w dobrej formie, zaleca ulepszenie fundacji finansowej firmy – szczególnie wtedy, gdy, tak jak w wielu firmach, możesz mieć aktywa finansowane z kredytu.

„Lubię otrzymywać pieniądze” – mówi St. Clair. „Nigdy nie spóźniaj się z płatnościami i spłacaj pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jeśli wszystko idzie dobrze i masz na kredytach, takich jak maszyny, zacznij opłacać cokolwiek możesz. Zacznij od najmniejszego salda, spłać i idź w górę. ”

St. Clair zaleca także zatrzymanie jakiegoś płynnego kapitału. „Jeśli rzeczy są wypłacane, weź 10 procent i po prostu je schowaj, gdy czasy są mniejsze”.
Zobacz także: Przepływ gotówki 101: Najlepsze sposoby zarządzania przepływem gotówki
3. Dołącz do stowarzyszeń branżowych i uczestniczyć w wydarzeniach

Częścią zdobycia biznesu jest nawiązywanie połączeń.

Ze wszystkimi firmami i branżami zaangażowanymi w projekty o dowolnej wielkości i skali żadna firma budowlana nie jest wyspą.

Rozpoczynając działalność budowlaną, przyłącz się do lokalnych, regionalnych i krajowych stowarzyszeń branżowych, a także do izby handlowej regionu i uczestnicz w ich wydarzeniach.

Jeśli na przykład jesteś podwykonawcą, to klient końcowy jest generalnym wykonawcą. To jest to, na kogo będziesz sprzedawać i nawiązywać kontakty, aby generalny wykonawca znał cię i zaufał ci. Członkostwo w handlu daje Ci wbudowany sposób łączenia się z innymi firmami, dla których możesz składać oferty pracy, więc pamiętaj, by zaakceptować zaproszenia na te wydarzenia.

Członkostwo pomaga również na bieżąco informować o zmianach w przepisach, bieżących problemach lub zmianach w sprzęcie i praktykach. Wiedząc o najnowszych wiadomościach i wyzwaniach wpływających na branżę, masz większe szanse na podejmowanie świadomych decyzji, które pomogą Ci zarządzać kosztami, zmniejszyć ryzyko obrażeń i odpowiedzialności i zapewnić, że załogi mają odpowiedni sprzęt i umiejętności. Wszystkie te rzeczy mogą pomóc ci w bardziej produktywnym i zyskownym spełnianiu zadań.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.